sunt sigur ca se multumesc cu atat… chiar raman recunoscatori… pentru ca presimt eu sunt si modesti…
Eu am un cuvant de spus … nu sunt multi care il inteleg…

1 poza

dar imi continui drumul,calea poate intalnesc pe cineva

2 poza

la fel si eu vorbesc prin simpla prezenta … despre o intreaga viatza … pe care o avem … si nu ezit a o trai

3 poza

normal ca imi continui drumul… am o vointa de fier… dau un exemplu … doar uni cunosc si inteleg limba…

4 poza

eu imi dedic viata sportului… natura m-a ajutat … si nu dau inapoi de la efort

5 poza

castig… sunt sigura, si pt ca pot… nu ma voi opri decat la final

6 poza

o prezenta fermecatoare … si un exemplu pt tinere fete…

7 prof

nu dau inapoi de la efort … nu pacalesc viata…

8 rof

…. respect si recunostinta … admiratie…

PS: accesul la apa … trebuie sa fie liber … izvorul trebuie sa fie pur … imaginea sugereaza multimea alergatorilor … dupa terminare totul s-a strans…capacele erau deja scoase pt a se putea comprima si transporta cu maxim de eficienta…

reste